Onze Smarketeer bij jou op kantoor

Heb je hulp nodig bij het opzetten van Smarketing? Onze Smarketeer komt bij jou op kantoor om te helpen met juist die dingen waar jouw organisatie om zit te springen. Wij geloven dat het werkt om elkaar te ontmoeten, te sparren en samen in actie te komen. Zo kun je alle Smarketingvragen aan ons stellen en leren wij de organisatie beter kennen waardoor we je beter kunnen helpen. Daarom komen we met alle plezier bij jou op kantoor werken. Hoe vaak we dat doen hangt af van de wensen die je hebt.

Waar helpt Relevant bij?

1. Het opstellen van een Smarketingfunnel die past bij jouw organisatie

We stellen KPI’s op voor elke stap in de funnel voor het gewenste resultaat, zoals aantallen afspraken en gekwalificeerde opportunity’s. Wij geloven dat data de voedingsbodem is voor effectieve samenwerking omdat het zorgt voor een goed verwachtingsmanagement

2. Een gezamenlijke aanpak en structuur voor alle sales- en marketingactiviteiten

Meer opportunity’s doordat er geen leads onnodig ‘weglekken’. We maken afspraken over adequate en eenduidige opvolging van leads

3. Het opstellen en distribueren van relevante content voor klanten en prospects

Nu is het tijd om de juiste prospects aan te gaan trekken. We helpen bij het creëren van conversie en de vindbaarheid van de content

   De Smarketingfunnel zorgt voor overzicht

Een greep uit de werkzaamheden die we als Smarketeer voor je kunnen oppakken:

Content creatie Content creatie
  • Buyer journey uittekenen
  • Contentkalender opstellen
  • Content opstellen
Conversie optimalisatie Conversie optimalisatie
  • Landingspagina’s opstellen
  • Landingspagina’s  redigeren
Content distributie Content distributie
  • SEO/SEA strategie en optimalisatie
  • Social & advertising strategie en aanpak
Leadnurtering Leadnurtering
  • Definitie- en criteriabepaling leads
  • Inrichting workflows (al dan niet in marketing automation tools)
  • Inrichting leadscoring
  • Marketing automation advies
Smarketingsessies Smarketingsessies
  • SLA smarketingwerkwijze opstellen tussen marketing en sales
  • Contactmomenten bepalen in buyer journey
  • Touchpoint design t.b.v. klantbeleving
Rapportages Rapportages
  • BI tooling advies
  • Inrichting dashboards
  • Data interpretatie en actiepunten

Structurele ondersteuning van een Smarketeer?