Vrijblijvend adviesgesprek

Waarom is het tegenwoordig zo lastig om de aandacht van nieuwe medewerkers te vinden?
  1. Bedrijven zijn zuinig op hun goede mensen en doen er alles aan om de medewerkerstevredenheid hoog te houden
  2. Mensen met veel ervaring besluiten steeds vaker om voor zichzelf te gaan werken
  3. Mensen die wel aan het “rondkijken” zijn hebben erg veel keus
Hoe zorg je ervoor dat jouw vacature wel bij de juiste doelgroep onder de aandacht komt? Tijdens het consult geven we je tips hoe je:
  • In contact komt met potentiĆ«le nieuwe medewerkers
  • Ervoor zorgt dat op jouw vacatures wel wordt gesolliciteerd
  • Welke middelen je hiervoor nodig hebt

Wij geloven dat de juiste mix in marketing en recruitment activiteiten de sleutel is tot succes.

Laat rechts een berichtje achter en wij nemen contact met je op voor een advies gebaseerd op jouw eigen situatie!

 

Smarketing b2b tools

Ontvang advies