Waar sta je en waar ga je naartoe?

Hoe ver is jouw organisatie al met inbound marketing en Smarketing? Is er al veel content gemaakt maar ontbreekt een adequate opvolging? Vind je het lastig om de Return On Investment van marketing aan te tonen? Relevant helpt je graag met een haalbaarheidsonderzoek.

Wat is een haalbaarheidsonderzoek?

Relevant maakt voor jouw organisatie een grondige analyse van de huidige situatie en we kijken wat jouw organisatie kan doen op het gebied van inbound marketing en Smarketing. Daarna berekenen we hoeveel winst er voor jouw organisatie te maken is als je aan de slag gaat met Smarketing, en maken er samen een sterke businesscase van.

smarketeer naar de top
smarketing haalbaarheidsonderzoek ROI

Hoe ziet de analyse eruit?

In de analyse nemen we onder andere de volgende onderdelen mee:

  • Bestaande lead kwalificaties achterhalen
  • Is er een beschreven lead proces?
  • Conversie lead – opportunity berekenen
  • Klantwaarde berekenen

Precies weten waar je aan toe bent met de businesscase

Na de analyse weet je of het voor jouw organisatie rendabel is om met Smarketing aan de slag te gaan en weet je globaal wat je te doen staat.

   Haalbaarheidstest laten uitvoeren

 

Meteen beginnen met inbound marketing

Wil je na het haalbaarheidsonderzoek echt aan de slag met een concreet Smarketing plan om inbound marketing op te zetten of te verbeteren? Meer informatie daarover bij EHBO:

   Eerste Hulp Bij Online leadgeneratie