Ben jij klaar voor Smarketing?
We gebruiken onze (online) marketing en sales ervaring en mixen die met jouw kennis over de markt. Voor een compleet beeld kunnen we ook nog interviews houden met jouw klanten en/of stakeholders. Wij geloven heilig in een langetermijnvisie met concrete doelstellingen, maar de kunst hierbij is wel om direct te beginnen met het zetten van die eerste (oh zo moeilijke) stappen. Om in beweging te komen heb je dus beiden nodig: EN een plan EN de handjes. Wij zijn beiden! En, nog een voordeel: wij spreken naast Smarketings ook nog eens gewoon Nederlands 😉

Flexibel abonnement
Wil jij af en toe een zetje in de goede richting, maar wel zelf de volledige controle hebben? Dan is dit flexibele abonnement iets voor jou!
Wat mag je verwachten van ons flexibele abonnement:
Maandelijks een brainstormsessie
Zichtbaarheid campagnes uitdenken
Het “doen” doe je liever zelf
Wij helpen je met de juiste etalage vinden
Je bepaalt zelf wanneer je jouw abonnement aan of uit zet!
Structureel abonnement
Sales is al volop bezig met de verkoop, maar je hebt ook online leads nodig die sales kan opvolgen en dus ook relevante content (= de magneet voor nieuwe klanten). Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je vooral wilt werken aan klantbehoud en specifieke cross & upsell campagnes wilt opzetten.
Bij dit abonnement pakken we samen met jullie structureel elke week zaken op om zodoende te bouwen aan het automatiseren van je commerciële -en marketingproces.
Wat mag je verwachten van ons structurele abonnement:
Elke week structurele hulp
Haal de nodige expertise in huis zonder extra mensen op je pay roll
De werkzaamheden die uit het haalbaarheidsonderzoek zijn gekomen, voeren we voor je uit
Structurele planning in alle werkzaamheden
Bouwen aan het automatiseren van je commerciële proces
Intensief abonnement
Bij het intensieve abonnement helpen we je tijdelijk uit de brand totdat jij je vaste marketing -of salesmanager hebt gevonden.
Wat mag je verwachten van ons intensief abonnement:
Tot de tijd dat jij je marketing -of salesmanager hebt gevonden intensieve sturing
Opzetten Smarketing strategie en uitvoering ervan coördineren
Verantwoordelijkheid nemen voor de inrichting van het Smarketingproces voordat de nieuwe aanwinst aan boord is
Meehelpen in de zoektocht naar de juiste “opvolger”
