Wij geloven sterk in samenwerking! Niet alleen tussen marketing en sales, maar ook met verschillende specialisten. Zo werken we graag met een vaste pool aan content specialisten samen om voor jou de tofste en meest relevante content op te stellen mocht hier behoefte aan zijn. Dat is immers de olie die je nodig hebt voor jouw leadmachine! Als de campagnes eenmaal draaien, willen we natuurlijk ook de resultaten op de voet volgen. Wil je dit zichtbaar maken in fancy “real time” dashboards? Geen probleem, ook hiervoor kunnen we een samenwerkingspartner aanhaken.

Datagedreven Smarketing

Niet alleen bedenken, maar ook doen

Eerst maandenlang broeden op vage ideeën om daarna een peperduur meerjarenplan uit te voeren is niet ons idee van succesvol marketing bedrijven. Bovendien mist hierin vaak de samenwerking met sales.

Het klinkt logisch, maar toch zien wij nog vaak dat veel B2B organisaties moeite hebben om vanuit de ‘denk-fase’ naar de ‘doe-fase’ over te stappen. Wij geven  je graag dat extra duwtje in de rug en helpen daar zelf ook aan mee!

Datagedreven Smarketing

Wij raken niet in paniek van Google analytics, Google tag manager en BI tooling. Sterker nog, we werken samen met DATA KINGDOM om onze klanten proactief te kunnen laten zien wat alle Smarketing campagnes bij elkaar opleveren. Ook kunnen we in de combinatie “Relevant & DATA KINGDOM” real time dashboards opmaken die het gehele leadproces van een bezoeker tot en met een gewonnen deal continue laten zien.

Super handig, aangezien we stakeholders, directieleden en sales graag laten zien wat het effect is van alle Smarketing werkzaamheden. Voor iedere (verkoop)organisatie dus relevant!

Wat is het heerlijk om met Relevant te werken! Ze hebben ons veel inzicht gegeven in de journeys van onze potentiële klanten en waar we winst kunnen behalen met marketing automation. Nu gaan we aan de slag met de optimalisaties, contentcreatie voor specifieke klantgroepen en de alignment van het marketing- en salesproces.
Competence FactoryMarketing manager Sanne Lichtendahl
Het zoeken naar de juiste helpende handen om de markt voor onze producten en diensten beter te bereiken heeft ons jarenlang veel energie gekost. We boekten relatief weinig resultaat op gebied van SEO, SEA, campagnes en we deden veel koude acquisitie. Smarketing heeft ons meer inzicht en controle gegeven, we bereiken sneller resultaat en werken met een doelgerichte aanpak.
MainpixelCo-Founder Patrick van Haren
Doordat onze prospects nu door de Smarketing aanpak voorzien worden van de juiste informatie op het juiste moment, kunnen onze zes sales teams zich nu richten op warme leads in plaats van dat we enkel koud bellen of de boot missen.
XtanditCommercieel Directeur Edwin Jongsma

Wat kunnen we voor je doen?

Wij BEDENKEN samen met jou:
  • De marketingstrategie in propositie, thematiek en doelgroep
  • De doelstellingen wanneer de Smarketing activiteiten succesvol zijn
  • De contentmiddelen die je gaan helpen om je doel te bereiken (website/ marketing automation/ social media/ e-mail sjablonen/ paid media etc.
We DOEN voor jou:
  • Buyer personas & journeys opstellen inclusief het coördineren van de te maken content
  • Concurrentie analyse & zoekwoorden onderzoek om de inhoud goed te bepalen
  • Campagne website optuigen en promotie uitzetten

Tot slot zorgen we ervoor dat alle campagne resultaten worden weergegeven in een Smarketing dashboard.

Welke hulp heb je nodig?

Flexibele hulp

Perfect geschikt voor die Smarketeers die zelf alles kunnen uitvoeren maar af en toe een zetje in de juiste richting kunnen gebruiken en op zoek zijn naar wat extra ervaring aan de sparringstafel.

Structurele hulp

Sales is al volop bezig met de verkoop, maar je hebt ook online leads nodig die sales kan opvolgen. Om online leads te creëren heb je relevante campagnes nodig. Daar helpen we je bij met dit abonnement!

Intensieve hulp

Deze hulp bieden we aan organisaties die adequate hulp nodig hebben totdat de nieuwe marketing manager er is. Wij zorgen er dan voor dat alles tot die tijd doorloopt.

Zie de abonnementen