Sales & marketing op één lijn

Onze Smarketeer komt bij jou op kantoor om ervoor te zorgen dat marketing en sales niet langer ieder aan hun eigen zijde van de Smarketingfunnel hun eigen lied zingen. Relevant gaat met marketing en sales om de tafel om samen te werken aan gezamenlijke doelstellingen.
Verkoopdoelstellingen waaraan we kunnen werken:
  • Nieuwe klanten aantrekken
  • Klantactivatie
  • Klantloyaliteit

Een grondige analyse is cruciaal

Om ervoor te zorgen dat er Relevant verkeer ontstaat en er goede leads worden gecreëerd, is een stevige analyse vooraf heel belangrijk. Hiervoor maken we een analyse en stellen we een KPI dashboard op. Voor het KPI dashboard maken we gebruik van de Smarketingfunnel. Na de analyse kunnen we een gestructureerde aanpak maken en beginnen met de content creatie.

   Bekijk hoe de Smarketingfunnel eruit ziet
smarketing haalbaarheidsonderzoek ROI

Van lead naar afspraak & van bezoeker naar zakendoen

Dat Relevant het echt anders aanpakt dan traditionele marketingbureaus, kun je zien aan onze aanpak. We denken in processen en behandelen alle stappen uit het sales- en marketingproces, waar gevestigde partijen zich in de regel richten op slechts één of twee stappen.

Hoe pakken we dat aan?

We beginnen daarom dan ook met het vaststellen van het gewenste resultaat: welke diensten en/of producten wil je verkopen? Welke organisaties hebben behoefte aan jouw product? Wie zijn de belangrijke beslissers in die organisatie? We beginnen dus met de stap die meestal alleen als eindpunt wordt gezien: zakendoen. Daarvandaan gaan we terug redeneren en bedenken wat voor soort leads daarvoor nodig zijn en dan lopen we het proces in omgekeerde richting door.

 

   Doe het haalbaarheidsonderzoek

Doe het haalbaarheidsonderzoek en kom erachter hoe jouw eigen Smarketingfunnel eruit ziet en wat deze oplevert!
   Meer over het haalbaarheidsonderzoek