Wij als Smarketeer bij jou op kantoor

Heb je hulp nodig bij het opzetten van Smarketing? Wij komen bij jou op kantoor om te helpen met juist die dingen waar jij om zit te springen maar zelf niet de tijd voor hebt. Wij geloven dat het werkt om elkaar te ontmoeten, te sparren en samen in actie te komen. Zo kun jíj alle Smarketing vragen aan ons stellen en leren wíj jouw organisatie beter leren kennen. Een win-win dus.

Waar wij je graag bij helpen:

1. Het opstellen van een Smarketingfunnel en data driven marketing strategie

We stellen KPI’s op voor elke stap in de funnel voor het gewenste resultaat, zoals aantallen afspraken en gekwalificeerde opportunity’s. Wij geloven dat data de voedingsbodem is voor effectieve samenwerking omdat het zorgt voor een goed verwachtingsmanagement

2. Een gezamenlijke aanpak en structuur voor alle sales- en marketingactiviteiten

Meer structuur en aandacht, dus meer focus…opportunity’s en leads die niet meer onnodig ‘weglekken’. We maken afspraken over adequate en eenduidige opvolging van leads

3. Het opstellen en distribueren van relevante content voor klanten en prospects

Nu is het tijd om de juiste prospects aan te gaan trekken. We helpen bij het creëren van conversie en de vindbaarheid van de content

De Smarketingfunnel zorgt voor overzicht

Smarketing nieuwe klanten

Een greep uit de werkzaamheden die we als Smarketeer voor je kunnen oppakken:

Content creatie Content creatie
  • Buyer journey uittekenen
  • Contentkalender opstellen
  • Content opstellen
Conversie optimalisatie Conversie optimalisatie
  • Landingspagina’s opstellen
  • Landingspagina’s  redigeren
Content distributie Content distributie
  • SEO/SEA strategie en optimalisatie
  • Social & advertising strategie en aanpak
Leadnurtering Leadnurtering
  • Definitie- en criteriabepaling leads
  • Inrichting workflows (al dan niet in marketing automation tools)
  • Inrichting leadscoring
  • Marketing automation advies
Smarketingsessies Smarketingsessies
  • SLA smarketingwerkwijze opstellen tussen marketing en sales
  • Contactmomenten bepalen in buyer journey
  • Touchpoint design t.b.v. klantbeleving
Rapportages Rapportages
  • BI tooling advies
  • Inrichting dashboards
  • Data interpretatie en actiepunten

Structurele ondersteuning van een Smarketeer?